joi, 22 martie 2012

Noutati!

Am updatat de la paginile tutoriale, custom roms si igo my way, linkurile de download, pentru ca nu mai functionau din cauza multiupload-ului. Acum sunt uploadate toate pe mirrorcreator.com. O sa vedeti ca nu am gasit toate arhivele, si de aceea pe unele le-am taiat(atentie! nu le-am sters). In plus pentru ca am updatat linkurile, am reuploadat hartile navteq(din pacate momentan doar Q1, dar o sa urmeze si Q3 in scurt timp), acestea le gasiti la pagina igo my way, la sfarsitul paginii.

3 comentarii:

Space spunea...

Saut domnule pe care nu te cunosc. Uite o idee mai buna, fa-ti cont pe 4shared sau mediafire, poti creea foldere, nu trebuie sa astepti al download, poti descarca in paralel etc. If you know what i mean.

mih_04 spunea...

da, dar o mica observatie: mediafire sterge pirateriile din cate am vazut, de 4shared nustiu, oricum am cont pe 4shared. Dar pe mirrorcreator, ai mai multe linkuri de downlaod, si viteza de download difera de la site la site, asa ca daca nu iti place cum descarci de pe rapidshare sau wupload mai ai de ales la inca cel putin 5 site-uri de unde sa descarci!

pretender spunea...

Buna :)
Vreau sa te felicit ptr acest blog/site,e chiar foarte bun!
Referitor la "iGO" eu am incercat sa descarc hartile mai noi,dar ma trimitea pe un alt site ce-mi erea sa ma inscriu cu nu stiu ce domeniu,ceva ce n-am inteles.Ce anume trebuie sa trec acolo ca sa imi fac cont si astfel sa pot descarca hartile alea?
Multumesc si inca odata felicitari ptr acest sait aproape complet ...:)

Trimiteți un comentariu