miercuri, 7 septembrie 2011

Teme/Live wallpapers + 2 site-uri de jocuri

Cautand pe net am gasit cateva site-uri de unde puteti descarca cateva teme, live wallpapers sau screensaver-e unele destul de interesante. Ca sa vedeti site-urile intrati aici.

Pe langa asta am mai gasit 2 site-uri de unde puteti descarca jocuri(din cate am vazut, sunt aproape toate jocurile de la categoria jocuri de pe blogul meu si multe altele). Primul site este in engleza si il accesati de aici iar al doilea este in rusa(puteti sa folositi google translate ca sa traduceti in engleza, pentru ca in romana nu v-as recomanda deoarece nu o sa intelegeti prea multe) si il accesati de aici.
Sper ca acum sa va placa mai mult blogul avand in vedere ca am gasit 2 site-uri de unde puteti descarca jocuri(foarte interesante si destul de multe) pentru optimus one.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu